Oyun ve Metaverse Teknolojileri Tasarım Eğitimi
Kursun Adı
Oyun ve Metaverse Teknolojileri Tasarım Eğitimi

Son Başvuru Tarihi
21.06.2024

Kursun Süresi
240 Saat

Kurs Başlama Tarihi
24.06.2024

Kurs Bitiş Tarihi
02.08.2024

Kursun Amacı

 

 Öğrenim süreçlerini başarıyla tamamlayan kursiyerlerimizin; Metaverse, Oyun Teknolojileri, VR teknolojilerine yönelik  üç boyutlu karakter modelleme, kıyafet modelleme, nesne dokulandırma, iç-dış mekan tasarımları oluşturabilir hale gelmesi amaçlanmaktadır. 

 Eğitim; oyun sektöründe kullanılan 5(beş) farklı programın tanıtımı ve temel-orta düzey kullanımı hakkında bilgiler içermektedir. Bu programlar dünyanın her bölgesinde bu sektörde çalışan uzmanlar tarafından kullanılmaktadır.

Eğitime konu olan programlar;

➢Z BRUSH

➢MARVELOUS

➢ADOBE SUBSTANCE PAİNTER

➢3DS MAX

➢UNREAL ENGİNE

 

Kurs Hakkında;

Kursa başvuran öğrencilerimizin temel bilgisayar kullanım bilgisine sahip olmaları beklenmektedir. 

Kursiyerlerimizde; Görsel içerik oluşturma, Oyun Teknolojileri, Dijital Sanat, Metaverse Evreni konularına ilgili olması ve bu sektörde kariyer hedeflemesi şartı aranmaktadır.

Kurs kapsamında Metaverse ve Oyun Teknolojilerine yönelik görsel içerik üretim süreçlerine değinilecektir. 

Eğitimlerimiz tüm gün verilecektir. Kesin kaydı yapılan öğrencilerin devamlılığı zorunlu olacak ve devamlılık şartı aranacaktır.

Kurslarımız kontenjanla sınırlıdır. 

Yapılan başvurular yalnızca başvuru yapılan kurs dönemini kapsamaktadır.

Kurs Başvuru Bitiş Tarihi: 21.06.2024-Cuma

Planlanan Kurs Başlangıç Tarihi : 24.06.2024-Pazartesi 

Planlanan Kurs BitişTarihi : 02.08.2024-Cuma

Kurs Merkezi Adresi:  ANSERA TECHBRİDGE AKADEMİ MERKEZİ, AZİZİYE MAHALLESİ, PORTAKAL ÇİÇEĞİ SOKAK, ANSERA AVM NO:17 KAT:3 KAPI NO:137 ÇANKAYA/ANKARA

 

 

Kursun İçeriği

 

➢ Z-Brush

o Z-Brush Nedir?

 Program Kurulumu

 Program Arayüz Tanıtımı

 Menüler – Tool Bar - Brushlar

 Yeni Proje Oluşturma

 Karakter Tasarımı Başlangıç 

Polygon Yapısı

Z-Remesher Nedir?

Low Poly- Hight Poly

Texture Yükleme ve Texture Kullanımı o

UV Master 

Oyun Motorlarına Uygun Export Teknikleri

➢ Marvelous Designer

 Marvelous Designer Nedir? 

Program Kurulumu

 Arayüz Tanıtımı 

3 Boyutlu Nesneler Import Edilmesi 

Kıyafet Modelleme 

Kumaş Çeşitleri 

Tasarımların Uygun Formatta Export Edilmesi

➢ Substance 3D Painter o Substance Painter Nedir? 

Program İndirilmesi ve Kurulumu 

Arayüz Tanıtımı 

Mesh İmport 

Kaplama Araçlarının Tanıtımı 

Mesh Export İşlemleri

3D Studio Max 

3ds Max Programı Nedir? 

3ds Max Program Kurulumu 

Program Arayüzü 

Yeni Proje Dosyası Oluşturma 

Toollar ve Modellemeye Giriş 

Nesne Modelleme 

Bina Modelleme 

Kameralar, Işıklar ve Render İşlemleri 

Oyun Motorlarına Uygun Proje Export

➢UNREAL ENGINE

Unreal Engine Nedir?

Unreal Engine ile Neler Yapılabilir?

Unreal Engine Kurulumu

Unreal Engine Arayüz İncelemesi

Unreal Engine Yeni Proje Oluşturmak

Dosyalama ve Dizin Mantığı

UE Işıklar ve Kameralar

3 Boyutlu Mesh Import Etme 

Quixel Bridge Nedir? Nasıl Kullanılır?

Quixel Bridge ile Assets Import

UE ile MAP Tasarımı

UE Dış Mekan Tasarımı

UE İç Mekan Tasarımı

UE Blue Print Nedir?

UE UI Tasarımı ve Ayarlar Menüsü

Blueprint ile Temel İşlemler

Blueprint ile UI Dinamik Hale Getirme

Blueprint ile Efekt-Animasyon Oluşturma

 

Kursun Günleri/Saatleri

 

Eğitimlerimiz hafta içi 5 gün 08:30 - 17:30 saatleri arasında tüm gün eğitim şeklinde yapılacaktır.

 

Eğitmen Unvanı

Usta Eğitici

Kursa Katılım Amacınız ve Hedefleriniz Hakkında Açıklama Yazınız
(750 karakterden uzun açıklama yazamazsınız.)