Öğrenim süreçlerini başarıyla tamamlayan kursiyerlerimizin; Metaverse, Oyun Teknolojileri, VR teknolojilerine yönelik üç boyutlu karakter modelleme, kıyafet modelleme, nesne dokulandırma, iç-dış mekan tasarımları oluşturabilir hale gelmesi amaçlanmaktadır.
Eğitim; oyun sektöründe kullanılan 5(beş) farklı programın tanıtımı ve temel-orta düzey kullanımı hakkında bilgiler içermektedir. Bu programlar dünyanın her bölgesinde bu sektörde çalışan uzmanlar tarafından kullanılmaktadır.
Eğitime konu olan programlar;
➢Z BRUSH
➢MARVELOUS
➢ADOBE SUBSTANCE PAİNTER
➢3DS MAX
➢UNREAL ENGİNE
Kurs Hakkında;
Kursa başvuran öğrencilerimizin temel bilgisayar kullanım bilgisine sahip olmaları beklenmektedir.
Kursiyerlerimizde; Görsel içerik oluşturma, Oyun Teknolojileri, Dijital Sanat, Metaverse Evreni konularına ilgili olması ve bu sektörde kariyer hedeflemesi şartı aranmaktadır.
Kurs kapsamında Metaverse ve Oyun Teknolojilerine yönelik görsel içerik üretim süreçlerine değinilecektir.
Eğitimlerimiz tüm gün verilecektir. Kesin kaydı yapılan öğrencilerin devamlılığı zorunlu olacak ve devamlılık şartı aranacaktır.
Kurslarımız kontenjanla sınırlıdır.
Yapılan başvurular yalnızca başvuru yapılan kurs dönemini kapsamaktadır.
Kurs Başvuru Bitiş Tarihi: 23.02.2024-Cuma
Planlanan Kurs Başlangıç Tarihi : 26.02.2024-Pazartesi
Planlanan Kurs BitişTarihi : 05.04.2024-Cuma
Kurs Merkezi Adresi: ANSERA TECHBRİDGE AKADEMİ MERKEZİ, AZİZİYE MAHALLESİ, PORTAKAL ÇİÇEĞİ SOKAK, ANSERA AVM NO:17 KAT:3 KAPI NO:137 ÇANKAYA/ANKARA
➢ Z-Brush
o Z-Brush Nedir?
Program Kurulumu
Program Arayüz Tanıtımı
Menüler – Tool Bar - Brushlar
Yeni Proje Oluşturma
Karakter Tasarımı Başlangıç
Polygon Yapısı
Z-Remesher Nedir?
Low Poly- Hight Poly
Texture Yükleme ve Texture Kullanımı o
UV Master
Oyun Motorlarına Uygun Export Teknikleri
➢ Marvelous Designer
Marvelous Designer Nedir?
Program Kurulumu
Arayüz Tanıtımı
3 Boyutlu Nesneler Import Edilmesi
Kıyafet Modelleme
Kumaş Çeşitleri
Tasarımların Uygun Formatta Export Edilmesi
➢ Substance 3D Painter o Substance Painter Nedir?
Program İndirilmesi ve Kurulumu
Arayüz Tanıtımı
Mesh İmport
Kaplama Araçlarının Tanıtımı
Mesh Export İşlemleri
3D Studio Max
3ds Max Programı Nedir?
3ds Max Program Kurulumu
Program Arayüzü
Yeni Proje Dosyası Oluşturma
Toollar ve Modellemeye Giriş
Nesne Modelleme
Bina Modelleme
Kameralar, Işıklar ve Render İşlemleri
Oyun Motorlarına Uygun Proje Export
➢UNREAL ENGINE
Unreal Engine Nedir?
Unreal Engine ile Neler Yapılabilir?
Unreal Engine Kurulumu
Unreal Engine Arayüz İncelemesi
Unreal Engine Yeni Proje Oluşturmak
Dosyalama ve Dizin Mantığı
UE Işıklar ve Kameralar
3 Boyutlu Mesh Import Etme
Quixel Bridge Nedir? Nasıl Kullanılır?
Quixel Bridge ile Assets Import
UE ile MAP Tasarımı
UE Dış Mekan Tasarımı
UE İç Mekan Tasarımı
UE Blue Print Nedir?
UE UI Tasarımı ve Ayarlar Menüsü
Blueprint ile Temel İşlemler
Blueprint ile UI Dinamik Hale Getirme
Blueprint ile Efekt-Animasyon Oluşturma
Eğitimlerimiz hafta içi 5 gün 08:30 - 17:30 saatleri arasında tüm gün eğitim şeklinde yapılacaktır.
Usta Eğitici